INTERNA MEDICINA

Specijalist interne medicine posvećen je dijagnostici, liječenju i praćenju bolesti unutrašnjih organa kod odraslih osoba. S obzirom na široki spektar djelatnosti koje interna medicina obuhvaća, smatra se jednom od najvažnijih grana medicine.

O internoj medicini

U medicini je važno pristupiti bolesniku u cijelosti, stoga je interna medicina nezaobilazna u gotovo svakome aspektu dijagnostike i liječenja raznih bolesti. Sve započinje na pregledu u prvome razgovoru sa specijalistom interne medicine koji će uzeti podatke o dosad preboljenim bolestima bolesnika, o lijekovima koje uzima, o eventualnim alergijama, a iznimno su važni podatci o obiteljskim bolestima, odnosno o bolestima koje smo možda naslijedili. U našoj poliklinici težište je usmjereno na pulmologiju kao dio interne medicine koji je posvećen bolestima pluća i dišnoga sustava. Sve veći problem današnjega načina života i onečišćenja zraka jest sklonost različitim upalnim bolestima dišnih putova, opstruktivnim bolestima pluća te alergijama. Osim što u Poliklinici BINOVA, koja je primarno usmjerena na pulmologiju, možete napraviti opći internistički pregled, EKG (elektrokardiogram) i spirometriju, također se možete javiti i ako imate neke druge kronične bolesti kao što su: povišeni krvni tlak (arterijska hipertenzija) ili povišene masnoće u krvi (hiperlipidemija), zatim bolesti probavnoga trakta, povišena razina šećera u krvi (dijabetes) i sl. Možete se i samo posavjetovati s našim specijalistom o svojim tegobama. Također ako trebate internistički pregled u sklopu preoperativne obrade, slobodno nas kontaktirajte!

spirometrija rezultati
internistički pregled

Specijalnosti interne medicine

Pregled interniste i spirometrija

Pulmologija

Pulmologija je grana medicine koja se specijalizira za bolesti dišnog sustava koji uključuje dišne puteve, pluća, grkljan, dušnik i dišne mišiće. Pulmologija se bavi bolestima kao što su rak pluća, astma, kronična opstruktivna plućna bolest, plućna hipertenzija, post-covid sindrom. Pregled kod pulmologa uključuje razgovor s bolesnikom u svrhu uzimanja anamneze te klinički pregled koji može zahtijevati spirometriju. Spirometrija je pretraga koja se vrši kada je potrebno izmjeriti kapacitet pluća i vrlo je pouzdana metoda za otkrivanje bolesti.

Ako primijetite simptome poput otežanog disanja, kašlja, gušenja ili iskašljavanja sekreta koji je gnojan, krvav ili sluzav ili ako se Vaši simptomi astme, alergije ili KOPB-a pogoršavaju, obratite nam se s povjerenjem. U poliklinici BINOVA možete napraviti pregled kod pulmologa, a također nudimo i savjetovanje nakon preboljenja COVID-19 i u slučajevima post-covid sindroma. Osim toga, naši pulmolozi mogu Vam pomoći i u otkrivanju uzroka Vaših alergija tako što će napraviti alergološko testiranje inhalacijskom skupinom alergena.

Pulmologija

Pregled interniste i spirometrija

Kardiologija

Kardiologija je grana interne medicine i bavi se kardiovaskularnim bolestima. U kardiovaskularne bolesti ubrajamo: bolesti endokarda, miokarda i perikarda te aritmije, prirođene i stečene greške srčanih zalistaka, srčanu insuficijenciju, aterosklerozu, trombozu, tromboflebitis itd.

S obzirom na to da su kardiovaskularne bolesti jedan od vodećih uzroka smrti u svijetu i da u Republici Hrvatskoj svaki drugi stanovnik premine uslijed neke od bolesti srca i krvnih žila, u Poliklinici BINOVA posebnu pažnju pridajemo upravo toj grani medicine, s naglaskom na prevenciju i pravovremenu dijagnostiku.

Ako se suočavate sa simptomima kao što su: preskakanje srca, otežano disanje, stezanje u prsima, pritisak u prsima i nedostatak zraka te primjećujete da se brzo umarate pri naporu, posjetite naš odjel kardiologije gdje ćete, uz pomoć naših stručnjaka i najsuvremenijih dijagnostičkih testova i postupaka u kratkom roku dobiti točnu dijagnozu i plan liječenja.

Kardiologija