DERMATOLOGIJA

Dermatolog kojemu se možete obratiti s punim povjerenjem. Dugogodišnje kliničko iskustvo, velik broj bolesnika s različitim dermatološkim problemima te iznimna profesionalnost i ljubaznost razlog su da nam se obratite.

O dermatologiji

Uloga kože sastoji se u zaštiti od mehaničkih povreda, dehidracije i penetracije različitih kemijskih tvari iz okolice. Također ima ulogu u zaštiti od patogenih mikroorganizama, termoregulaciji i zaštiti organizma od vanjskih temperaturnih razlika, a važnu ulogu ima i u imunološkoj aktivnosti te omogućuje pokretanje obrambenih aktivnosti. Dobro poznavanje kože, njezine građe i specifičnosti omogućava nam da koristimo razne metode, pripravke i uređaje kako bismo je održali zdravom, ali sve je veći trend da koža bude mlađa i da s nje maknemo tragove vremena. Dermatologija kao struka vrlo brzo napreduje i sve su veće mogućnosti uspješna liječenja raznih bolesti koje su nekada predstavljale velik problem. Stoga u Poliklinici BINOVA pratimo sve aktualne trendove liječenja, primjenjujemo suvremene metode i kontinuiranom edukacijom uvijek smo u koraku s vremenom.

dermatološki pregled
wood lampa

Dermatološke usluge

dječja dermatologija

Opća i dječja dermatologija

U Poliklinici BINOVA moguće je obaviti pregled djece i odraslih. Briga o koži potrebna je od najranije do najkasnije dobi života. Svako razdoblje nosi svoje probleme, počevši od ranoga djetinjstva u kojem roditelje učimo kako njegovati dječju kožu, kako ju tretirati u slučaju nekih bolesti kože od kojih su najčešće alergije, dermatitisi, gljivične infekcije i druge. Tijekom odrastanja i puberteta, koje predstavlja osjetljivo razdoblje u životu svake osobe, javljaju se problemi s mladenačkim aknama koje mogu prouzročiti nesigurnost kod mladih i potrebna im je stručna pomoć. Tijekom života na koži se vide razne promjene, najčešće one vezane uz sunce, starenje i stil života, stoga vas dermatologija prati u svim životnim situacijama.

Opća i dječja dermatologija

dječja dermatologija

Alergije i dermatitisi

Danas smo sve više svjedoci problema s alergijama. Alergije se mogu manifestirati na koži, ali i na dišnim putovima. U Poliklinici BINOVA možete obaviti alergološko testiranje koje obuhvaća testiranje na inhalacijske alergene, nutritivne alergene (PRICK test) te epikutano testiranje (patch test) na kontaktne alergene. Zbog velikoga kliničkog iskustva u tom području, a i doktorske disertacije iz tog područja, vjerujemo da ćemo vam moći pomoći. Kada je o alergijama riječ, volimo reći da, u slučaju da smo alergičari, iz te kože ne možemo, ali možemo vas naučiti i pomoći kako se s tim problemom što lakše možete nositi.

Alergije i dermatitisi
Kronične rane i cirkulacijski problemi

U Poliklinici BINOVA bavimo se sklerozacijom kapilara i manjih površnih vena na donjim udovima koje u početku samo predstavljaju estetski problem, ali kasnije može doći do napredovanja bolesti sve do nastanka kroničnih rana. Kronične rane nastaju i kao posljedica loše venske cirkulacije ili dijabetesa te nakon trauma ili drugih razloga. Primjenjujemo suvremene metode liječenja i praćenja bolesnika. Dugotrajno kliničko iskustvo u tom području i dobri rezultati daju nam za pravo da vas pozovemo da nam se obratite i rado ćemo pomoći.

Madeži i tumori kože

U našoj poliklinici možete obaviti dermatoskopski pregled madeža. Na vrijeme možemo otkriti promjene na postojećim madežima ili neke nove pigmentne ili nepigmentne promjene na koži. Dermatoskopija je metoda koja nam omogućava da promjene otkrijemo već u samom početku, a isto tako pomaže da izbjegnemo možda nepotrebne operacije. Zahvaljujući dermatoskopiji, rijetko se viđaju veliki melanomi, odnosno najzloćudniji tumori kože i sluznica, jer ih uspijemo na vrijeme otkriti. Stoga ne zaboravite pregled madeža najmanje jedanput godišnje!

Madeži i tumori kože
Spolno prenosive bolesti

Dio dermatologije čini i venerologija koja obuhvaća dvadesetak bolesti koje se prenose uglavnom izravnim spolnim kontaktom. Stoga je važno na vrijeme dijagnosticirati i liječiti ih kako bismo izbjegli trajne posljedice na opće i reproduktivno zdravlje. Najčešći problem s kojim se u praksi susrećemo jest HPV infekcija. Ona se manifestira pojavom bradavičastih izraslina (kondilomi) u genitalnom području te je važno istovremeno liječiti partnere kako ne bi došlo do većih komplikacija. Naša uloga nije samo liječenje bolesti, nego i savjetovanje bolesnika kako sačuvati svoje zdravlje.

Spolno prenosive bolesti

U Poliklinici BINOVA ne zanemarujemo ni probleme s kojima se najviše susreću mladi, a to su akne. Razlikujemo više oblika akni: od vrlo blagih, do upalnih oblika ili kod nekih pacijenata i vrlo teških oblika bolesti. Liječenje akni složen je proces i važna je suradnja dermatologa i bolesnika. U našoj poliklinici obavljamo i tretmane čišćenja lica, ali i brojne anti-age tretmane, kemijske pilinge i mezoterapiju kako bismo uklonili tragove oštećenja na koži bili oni uzrokovani godinama ili nekim drugim čimbenicima. U tome će vam pomoći stručni tim dermatologa i iskusnoga medicinskog kozmetičara.

Medicinska kozmetologija i estetska dermatologija